A disposició de la ciutadania el servei d’atenció al consumidor

Divendres, 5 de febrer de 2021
Durant l’any 2020 es van recollir les reclamacions de 383 persones usuàries, la majoria de les quals han estat resoltes o s’han donat per tancades

L’Ajuntament de Piera ofereix un servei de gestió de reclamacions, denúncies, queixes i consultes en l'àmbit del consum. Aquest es complementava amb visites mensuals de la unitat mòbil de la Diputació Barcelona, que es van haver de suspendre amb l’inici de la pandèmia.  

_x000D_

Durant l’any 2020, el servei de consum va atendre 383 persones usuàries que van fer les seves consultes o van presentar reclamacions, denúncies i/o queixes. D’aquestes, 371 s’han donat per tancades, 6 estan a l’espera de la seva resolució, dues estan duplicades i una resta a l’espera de rebre documentació complementària. 

_x000D_

Les reclamacions més habituals estan relacionades amb els subministraments, com la llum, l’aigua i/o el telèfon, i tenen a veure amb la contractació de serveis que després no es presten amb les condicions pactades, amb factures desorbitades, o per no haver retornat rebuts que no s'haurien d'haver cobrat... També acostumen a arribar-hi queixes sobre compres per internet en les quals el producte ha arribat defectuós i ni el venedor ni l’empresa de transport se’n vol fer càrrec. 

_x000D_

Els pierencs i pierenques poden demanar cita prèvia per accedir al servei a través del telèfon de l’Ajuntament 93 778 82 00.

Darrera actualització: 14.10.2024 | 13:28