El client: La raó de ser de les empreses

Dimarts, 16 d’octubre de 2012
El pròxim 25 d'octubre té lloc un seminari monogràfic adreçat a empresaris i emprenedors per donar-los solucions concretes per a la gestió dels equips comercials.

La regidoria d'Empresa i Ocupació, conjuntament amb la Unió Empresarial de l'Anoia, han organitzat el tercer seminari monogràfic d'aquest any, "El client: la raó de ser de les empreses", amb l'objectiu d'oferir als empresaris i emprenedors solucions molt concretes i clares per a la gestió dels equips comercials i perquè les empreses les puguin aplicar des del primer moment en aquests anys de crisi. El seminari serà impartit per Josep M. Antona, director de Selling Consult, i tractarà els temes de la venda per coneixement del client, donarà pautes per conèixer els clients, com orientar l'empresa al client i els equips de vendes per satisfer les seves necessitats i com gestionar els equips comercials en funció d'aquest paradigma.

_x000D_

El seminari, programat per al 25 d'octubre, de 9.30 a 11.30 hores a l'aula polivalent de la  pl. del Peix, té les inscripcions obertes. Podeu contactar amb el Centre de Serveis La Bòbila, av. Ctra. d'Igualada, 2, telèfon 93 776 00 76 o per correu a curtiellaba@ajpiera.cat.

_x000D_

 

Darrera actualització: 14.10.2024 | 13:19