Es reprenen les visites presencials de l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor

Dijous, 19 de maig de 2022

El servei s’oferirà els dies 29 de març i 21 d’abril, de 10.30 a 13 hores, a l’aparcament de l’Espai d’Entitats

Tècnics de l’entitat supramunicipal atenen gratuïtament i de manera personalitzada les reclamacions, denuncies, queixes i consultes relacionades amb el consum.

Les reclamacions més habituals estan relacionades amb els subministraments, com la llum, l’aigua i/o el telèfon, i tenen a veure amb la contractació de serveis que després no es presten amb les condicions pactades, amb factures desorbitades, o per no haver retornat rebuts que no s'haurien d'haver cobrat... També acostumen a arribar-hi queixes sobre compres per internet en les quals el producte ha arribat defectuós i ni el venedor ni l’empresa de transport se’n vol fer càrrec. 

Darrera actualització: 13.12.2024 | 09:29