L'Ajuntament de Piera oferirà, a partir de la setmana vinent, un mòdul d’Operacions administratives comercials, que forma part del Certificat de Professionalitat de Nivell 2 anomenat Activitats de Gestió Administrativa. El curs permetrà a l’alumnat adquirir competències professionals per exercir tasques de suport en la gestió administrativa del departament comercial, en qualsevol empresa pública o privada.
Es tracta d’una formació totalment subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació i el Ministerio de Educación y Formación profesional, i que s’adreça prioritàriament a persones desocupades que estiguin inscrites al SOC, tot i que també poden participar fins a un 30% de persones ocupades i totes aquelles que actualment estan en un ERTO.
El mòdul consta de 160 hores i s’impartirà del 29 d’abril al 31 de maig, de 8 a 15 hores. Les classes es faran mitjançant l’Aula Virtual, per la qual cosa les persones participants hauran de disposar d’eines informàtiques. També es faran algunes sessions presencials.
Les persones que s’hi vulguin inscriure hauran de presentar el DNI / NIE, el document DARDO, la titulació (mínim Graduat escolar o ESO) i el currículum a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament o als registres municipals. Properament s’oferiran altres formacions relacionades amb la gestió d'arxius, l’enregistrament de dades, els registres comptables i tresoreria.
Per a més informació es pot trucar al 93 776 00 76 (ext. 1) o enviar un correu electrònic a l’adreça empresaiocupacio@ajpiera.cat.