El seu disseny serà la imatge oficial de la celebració i protagonitzarà el programa que es repartirà aquesta setmana a totes les llars de Piera.
El jurat del Concurs de Cartells de la Fira i les Festes del Sant Crist de Piera ja ha fet públic el seu veredicte: l’obra guanyadora és la presentada per Ivet Amaro Luque, veïna de Terrassa. El seu cartell ha estat escollit com a imatge oficial de l’edició d’enguany i il·lustrarà el programa de les festes que es distribuirà aquesta mateixa setmana a totes les llars de la vila. Amaro rebrà un premi de 800 euros com a guanyadora del certamen.
El jurat també ha volgut fer una menció especial a la proposta d’Adrià Valle Poch, de Piera, atorgant-li un accèssit i un premi de 300 euros com a reconeixement a la qualitat del seu treball.
L’acte d’entrega dels xecs als guanyadors tindrà lloc el proper dissabte 26 d’abril, a les 18:00 hores, coincidint amb la celebració de la Fira del Sant Crist. A més, durant la mateixa fira, es podrà visitar una exposició amb les 28 obres presentades al concurs, que estarà ubicada a l’estand de l’Ajuntament de la Vila de Piera.
La Regidoria de Cultura ha volgut felicitar i agrair a totes les persones que han participat en aquesta edició, especialment tenint en compte que el certamen es reprenia després d’uns anys d’absència. La bona acollida d’aquesta iniciativa ha estat molt celebrada i es preveu repetir-la en les properes edicions. Tanmateix, també es vol agrair la implicació del jurat que va tenir una tasca complicada a l’hora de triar la proposta guanyadora, entre obres molt variades.
Amb aquest cartell, la vila comença a escalfar motors per a una nova edició de la Fira i les Festes del Sant Crist, una de les cites més destacades del calendari pierenc.